Вчені виявили новий "гарячий Юпітер"

Вчені виявили новий "гарячий Юпітер"

Вченим вдалося виявити нову екзопланету, яку назвали "гарячим Юпітером". За словами астрономів, вона обертається навколо молодої зірки F-типу HD 2685. Це вдалось помітити, проаналізувавши дані телескопа Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS), передає ONLINE.UA з посиланням на naked-science.ru.

"Ця екзопланета позначена як HD 2685b. Вона розміщена на відстані приблизно 646 світлових років від Землі. Це небесне тіло приблизно в півтора рази більше і в 1,2 рази масивніше за Юпітер", - сказано в повідомленні.

Вчені також пояснили, що ця нова система – це прилад "гарячого Юпітера". Температура відкритої екзопланети становить приблизно 1800 градусів.

"З огляду на візуальну зоряну величину материнської зірки, це одна з найбільш яскравих з відомих зірок з транзитним гарячим Юпітером, також вона є хорошим прикладом систем, які в майбутньому може виявити TESS протягом початкової дворічної місії", – кажуть дослідники.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що американське космічне агенство NASA провело віртуальну екскурсію в мережі по Місяцю. Цей відеотур став самим докладним і яскравим з усіх існуючих роликів про супутник Землі на сьогоднішній день.