У МінТОТ повідомили про нову халепу із Кримським мостом
Категорія
Світ
Дата публікації

У МінТОТ повідомили про нову халепу із Кримським мостом

У МінТОТ повідомили про нову халепу із Кримським мостом
Джерело:  online.ua

В прес-службі МінТОТ повідомляють, що через неправильне проектування залізничних підходів до Кримського мосту Російська Федерація вкотре відклала терміни введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку. Внаслідок цього у залізничному тунелі відбулося непередбачене зрушення породи, передає ONLINE.UA.

Вказано, що через помилки проектувальників окупантам доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження уряду Росії від 27 грудня.

"Виявилося, що наявні ґрунти не можна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування", – додають у відомстві.

Також вказано, що у залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

Нагадаємо, на Керченському мосту зафіксовано кілька критично небезпечних ділянок. Дві з них знаходяться на території острова Тузла, де частина коси просідає зі швидкістю до 90 мм на рік. Там помічені вертикальні зміщення арок моста.

Раніше повідомлялося, що зміщення арок на Керченському мосту може нести загрозу життю і здоров’ю людей. Там не виключають, що складні погодні умови взимку можуть погіршити ситуацію зі зміщенням Керченського моста, що негативно відіб’ється на його стійкості.

Раніше ONLINE.UA публікував  відео, як Кримський міст частково впав у воду.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?