Ми недооцінювали природу: в NASA зробили несподівану заяву про існування позаземного життя

Позаземне життя може існувати, але точну відповідь на це питання вдасться отримати тільки після того, як відбудеться перша експедиція на Марс за участю астронавтів.

Про це заявив перший помічник керівника дирекції наукових місій NASA Томас Зурбухен, що займає цю посаду з 2016 року, передає ONLINE.UA з посиланням на ScienceAlert.

"Чи є життя за межами Землі? Я думаю, відповідь "так", але зараз ми цього не знаємо. Причина, чому я так вважаю, проста: весь час до цього ми недооцінювали природу. Наприклад, коли висували припущення про наявність води або молекулярних комплексів за межами нашої планети. Виявилося, всього цього достатньо, варто тільки вийти за поріг. Взяти хоча б полярні кратери Меркурія. Що ж стосується життєвого ланцюжка ... Що ж, життя десь там найімовірніше, ніж ми думали", - сказав Зурбухен.

Представник NASA зазначив, що не хотів би на даний момент особисто летіти в космос, так як цей процес займе багато часу на підготовку. Але він назвав терміни, коли відправиться експедиція на Марс, яка зможе розкрити безліч таємниць, пов'язаних з позаземним життям. За словами Зурбухена, він розраховує на те, що астронавти полетять на Марс вже в середині третього десятка XXI століття.

Слід нагадати, що раніше в NASA вже робили сенсаційні заяви про позаземне життя в Сонячній системі. Тоді вчені заявляли, що життя може існувати на одному з супутників Сатурна Енцеладі.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що відомий астрофізик Ден Хупер висунув нову теорію для пошуку позаземного життя. Він вважає, що "переміщені" зірки можуть вказувати на слід інопланетян.