Росія розробила нову стратегію втручання у вибори - перші подробиці
Категорія
Світ
Дата публікації

Росія розробила нову стратегію втручання у вибори - перші подробиці

Росія розробила нову стратегію втручання у вибори - перші подробиці
Джерело:  online.ua

Американське видання Bloomberg повідомляє, що російські хакери змінюють стратегію втручання у президентські вибори у США в 2020 році. За попередніми даними, вони планують створювати в соціальних мережах сторінки, які розпалюватимуть інтернет-конфлікти для розколу суспільства, замість того, щоб створювати власну пропаганду, передає ONLINE.UA.

Вказано, що агентство інтернет-досліджень, яке пов’язане з Кремлем, може бути серед тих, хто намагатиметься обійти захист в соціальних мережах. Facebook та Twitter будуть допомагати виявити та видалити фальшиві повідомлення, які створені хакерами для спотворення думки американців на президентських виборах у 2020 році.

"Замість того, щоб самостійно створювати новинний контент, хакери активно розпалюють конфлікти, використовуючи фейкові профілі. Це дозволяє їм ховатися за кимось іншим", - пояснює директор з аналітики в FireEye Inc Джон Хультквіст.

Варто зазначити, що зменшення випадків створення нового інформаційного контенту за допомогою підроблених профілів спостерігалося з 2017 до 2018 року. На їхнє місце прийшло створення чисельних підписників, яких можна буде використати для поширення повідомлень, що розколюють суспільство, розпалюють конфлікти на виборах.

"Протягом виборчого періоду вплив в соціальних мережах триває безперервно і ця кампанія щоразу посилюється. Ми готуємося до того, що цей вплив відбудеться і знову зросте до 2020 року", - каже директор ФБР Крістофер Рей.

Як повідомляв ONLINE.UA, 23 жовтня у Швейцарії затримали двох росіян за підозрою у плануванні здійснення хакерської атаки на лабораторію Всесвітнього антидопінгового агентства (WADA) у Лозанні.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?