Вчені виявили новий механізм старіння

Вчені виявили новий механізм старіння

Австралійські вчені з Університету Монаша виявили новий механізм в організмі, що впливає на процеси старіння, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на MedicalXpress.

Фахівці кажуть, що старіння імунної системи залежить від роботи тимуса - загрудинної залози, яка відповідає за дозрівання та імунологічне навчання лімфоцитів.

"Найбільш активно залоза працює відразу після народження людини, вона виробляє і "навчає" лімфоцити. З віком тимус стає менш активним, а його дисфункція призводить до "старіння" імунної системи. Через це збільшується сприйнятливість до інфекцій і розвитку раку", - пише видання.

За словами вчених, робота тимуса стає гіршою через те, що у літніх людей знижується вироблення кісткового морфогенетичного білка BMP4 і білкового комплексу активіну. Тимус втрачає зрілі епітеліальні клітини і знижує виробництво Т-лімфоцитів.

Варто зазначити, що виявлення цього механізму дозволить вченим створити препарати, що заповнюють втрати необхідних компонентів в організмі і будуть "продовжувати життя" тимусу.

Як повідомляє ONLINE.UA, нове наукове дослідження американських вчених з медичного факультету університету Майамі дало відповідь на те, чому після 50-60 років людям все важче переносити захворювання.