Вперше в історії: NASA вивело у відкритий космос двох жінок одразу

Вперше в історії: NASA вивело у відкритий космос двох жінок одразу

У п'ятницю, 18 жовтня, дві космонавтки - Крістіна Кок та Джессіка Мейр - вийшли у відкритий космос, щоб виправити несправність на Міжнародній космічній станції. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на пряму трансляцію заходу.

Ця подія стала першою у своєму роді, бо раніше в історії дві жінки ніколи не виходили у відкритий простір водночас. Це перша подібна подія, коли лише жінки здійснюватимуть завдання.

За офіційними даними NASA, один з зовнішніх енергоблоків МКС зазнав несправності. Цей елемент біло вирішено замінити. Для цього космонавткам знадобиться близько 6,5 годин.

Загалом жінки-космонавти виходили у відкритий космос 14 разів - разом із сьогоденною. Першою такий вихід здійснила громадянка СРСР Світлана Савицька.

Слідкувати за виходом Кок та Мейр можна завдяки офіційній трансляції.

Нагадаємо, у 2024 році науковці NASA розраховують відправити на Місяць нову місію з космонавтами. Проєкт має назву "Артемида". Щонайменш одним з членів екіпажу стане жінка.

Як повідомляв ONLINE.UA, NASA презентовало два різновиди скафандрів, які космонавти використовуватимуть найближчими роками. Зокрема, були показані легка та важка версії обладнання. Перший знадобиться для перебування на борту корабля, а другий - для прогулянок поверхнею Місяця.