Астрономи виявили загадковий об'єкт в космосі, який яскравіший за Сонце

Астрономи виявили загадковий об'єкт в космосі, який яскравіший за Сонце

Вчені виявили одне із найяскравіших джерел рентгенівського випромінювання, що яскравіше за мільйон Сонць. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Phys.org".

За словами астрономів, таємничий космічний об'єкт ULX знаходиться в галактиці UGC 6456, віддаленій від Землі на 14,8 мільйона світлових років.

"Дослідники проаналізували архівні зображення UGC 6456 ULX, зроблені за допомогою Chandra і Хаббла. Виявилося, що об'єкт змінив світність більш ніж на два порядки при піковому значенні. Природу мінливості в оптичному і рентгенівському діапазоні вчені пояснити не можуть", - сказано в повідомленні.

Окрім того, вказано, що коливання яскравості ULX мають амплітуду, схожу на об'єкт NGC 7793 P13, до складу якого входить нейтронна зірка.

Що цікаво, нещодавно стало відомо, що була виявлена чорна діра, яка не повинна існувати. Також писалося про те, що був зафіксований найсильніший в історії сигнал з космосу.

Як повідомляв ONLINE.UA, астрономи NASA  візуалізували, як віддалена чорна діра буквально розірвала зірку, розкрутивши її навколо себе. Космічний інцидент стався на відстані у 375 мільйонів світлових років від нашої планети.