Експерт NASA показав, що станеться з Землею без води - відео

Експерт NASA показав, що станеться з Землею без води - відео

Ексдослідник NASA Джеймс О'Донохью оприлюднив відеоролик, який в анімації демонструє пересихання Світового океану Землі. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на YouTube.

За словами чинного науковця JAXA (Японського агентства аерокосмічних досліджень), він скористався роликом NASA з 2008 року. Його автором був аніматор Хорас Мітчелл.

Вчений доповнив відео, оновив його та додав лічильник пониження рівня Світового океану.

"Я уповільнив відео, щоб показати, як на перших десятках метрів нижче рівня моря миттєво відкривається безліч підводних ландшафтів... Внаслідок останнього льодовикового періоду частина води з океану виявилася замкненою у вигляді льоду на полюсах планети... Раніше існували сухопутні мости, які дозволяли людям мігрувати, а коли льодовиковий період закінчився, вода ніби заблокувала їх", - пояснив О'Донохью.

На цій анімованій моделі можна побачити поступове оголення Серединно-океанічного хребту у центрі всіх океанів. Він досягає 70 тисяч кілометрів протяжністю.

Останнє місце на Землі, яке міліє — Маріанська западина, що має майже 11 кілометрів глибини.

Як повідомляв ONLINE.UA, вчені виявили на дні Мексиканської затоки доволі незвичну рибу. Вона пересувається дном буквально на ногах. Цим мешканцем, як пояснили вчені, виявився глибоководний вудильник.