Вчені знайшли слабке місце коронавірусу COVID-19 - що про це відомо

Вчені знайшли слабке місце коронавірусу COVID-19 - що про це відомо

Науковці стверджують, що зупинити поширення коронавірусу COVID-19 можна завдяки впливу на його білкові шипи — саме ними він кріпиться до людських клітин. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на журнал Nature.

До таких висновків прийшли вчені з Університету Міннесоти. На їх думку, це слабке місце вірусу можна використати у розробці медикаментів.

Команда під керівництвом професора Фань Лі вивчила зв'язок між сьогоденним коронавірусом та інфекцією SARS - атиповою пневмонією, яка вийшла на рівень епідемії у 2002-2003 роках. Головна відмінність — мутація згаданих "шипів". Вони дозволили ефективніше закріплюватися у тілі людини.

Зокрема, ці гілочки більш компактні у COVID-19, якщо порівняти його з попередниками.

Також вчені зазначили, одна єдина мутація дозволила SARS уражати людей окрім тварин. Щоб сучасний вірус дійшов для людини, знадобилося кілька таких мутацій.

Нагадаємо, станом на 2 квітня у світі виявили близько 952 тисяч випадків нового коронавірусу. З 11 березня статус поширення інфекції Всесвітня організація охорони здоров'я оголосила пандемією.

Як повідомляв ONLINE.UA, експерти виявили несподівану "користь" від пандемії коронавірусу COVID-19, яка вплинула мало не на весь світ.