Стрічка новин

Сенсаційне відкриття - в NASA знайшли докази існування паралельного Всесвіту

Технології | Читать новость на русском
Сенсаційне відкриття - в NASA знайшли докази існування паралельного Всесвіту Фото: pxhere.com

Вчені NASA шокували весь світ новим сенсаційним відкриттям — вони знайшли докази існування паралельного Всесвіту. Йдеться про цікаві сигналах, зафіксованих в Антарктиці — вони непояснені з точки зору фізики. На думку американських експертів, на паралельному Всесвіту можуть жити люди, які значно обганяють нас у розвитку. Але час там йде навпаки, а це значить, що інопланетяни живуть зараз в 2019 році, а не в 2020, як ми. При цьому паралельний Всесвіт, на їхню думку, виглядає як і наш. За теорією NASA, він могла з’явитися в момент Великого вибуху — 13,8 мільярдів років тому. Про фантастичне відкриття NASA, яке зацікавило все світове співтовариство, написали в New York Post, передає ONLINE.UA.

Відзначається, що цікаве відкриття було зроблено над Антарктидою — в тому місці, куди регулярно потрапляють енергетичні частинки з космосу. За допомогою повітряної кулі з прикріпленою антеною ANITA, яка сканує потік частинок з космосу, експерти виявили частинки під назвою тау-нейтрино. Як правило, вони прилітають на Землю з космосу, але в цей раз знайдені зразки навпаки рухалися у зворотному напрямку — від Землі в космос. Така "поведінка" частинок, на думку вчених, говорить про те, що вони рухаються назад в часі, хоч це і не можна пояснити з точки зору фізики.

Керівник програми ANITA Пітер Горхам переконаний, що нове відкриття підтверджує існування паралельного Всесвіту. Але на поточному етапі розвитку науки підтвердити це проблематично, поки в розпорядженні вчених є тільки непрямі докази.

Багато вчених вже поставилися до цього відкриття з часткою скепсису. За словами колег Горхема, це лише одна з можливих теорій. Есперт в області астрочастиць Пет Скотт вважає, що у відкритті вчених NASA немає ніяких свідчень про існування паралельного світу, а радіоастрономка Кленсі Джеймс нагадала, що частинки нейтрино поки вивчені астрофізиками недостатньо добре. Вони переконані, що єдиний реальний висновок сенсаційної знахідки NASA полягає в тому, що стандартна модель, яка стосується нейтрино, ще не доводить можливість існування хоч якогось паралельної Всесвіту.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що вчені з Токійського університету в Японії довели існування інопланетних організмів.

Джерело: ONLINE.UA