Український маркетинг-форум оголошує програму Першого маркетингового онлайн-шоу
Категорія
Економіка
Дата публікації

Український маркетинг-форум оголошує програму Першого маркетингового онлайн-шоу

Український маркетинг-форум оголошує програму Першого маркетингового онлайн-шоу
Джерело:  online.ua

Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу, повідомляє ONLINE.UA.

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму оголошує оновлену програму події. Зокрема, у ній приділено увагу темам, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нових викликів та реалій.

  • «Тільки вперед! Краш-тест стратегії». Андрій Федорів, засновник компанії FEDORIV Group

  • «Як зустріти шторм?». В’ячеслав Климов, співвласник «Нова Пошта»

  • «Як бренду не розгубитися у божевільні часи». Павло Вржещ, співзасновник креативного агентства Banda Agency

  • «Враження як майбутнє маркетингу». Ярослава Гресь, партнер Gres Todorchuk

  • «Що повинен робити маркетинг, щоб компанія вийшла з кризи конкурентоспроможною і ефективною». Ігор Гут, співзасновник шведського проекту DYB | Develop Your Business, системний дослідник бізнесу і конкуренції

  • «CMO сьогодні – Chief Motor Officer». Наталя Кошова, член Наглядової ради Comfy

  • «Як “Сільпо” дарує радість Гостям, створюючи яскраві враження». Катерина Огуряєва, директор з маркетингу «Сільпо»

  • «Що нас чекає там, де нас не чекають. Як SHERP підкоряв західні ринки». Ярослав Пригара, CEO Sherp International

  • «З локальної компанії в глобальну, або Як Kormotech 15 років йшов на ринок США». Ростислав Вовк, співвласник «Кормотех»

  • «Техніки і технології просування інноваційного продукту на 90 ринків. Кейс Ajax Systems». Валентин Гриценко, CMO Ajax Systems

  • «Про виклики для лідера та ідеї, які дозволяють рости в кризу». Василь Дмитрів, директор з маркетингу «ОККО»

  • «Змінюйся сам і змінюй інших. Трансформація команди маркетингу EVA». Анна Грішина, директор з маркетингу лінії магазинів EVA

  • «Лідерство на ринку: інновації як шлях розвитку бізнесу і вплив кризи». Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні

  • «Бренди на карантині. Нейромаркетингові інсайти». Катерина Ільченко, керівний партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge

Один із найочікуваніших форматів Першого маркетингового онлайн-шоу – talks.

Галузеві дискусії будуть на такі теми:

  • Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?

  • Чи може ребрендинг сьогодні драйвити зростання завтра?

  • Чи виробив карантин імунітет до споживання?

  • Marketing Now. Розбір стратегій в режимі реального часу

  • Нова реальність комунікацій: як правильно переживати кризи?

  • Рух у бік Sustainability – чи варто на це наважуватися зараз?

  • Майбутнє подієвої індустрії. Виклик прийнятий?

Joe MacLeod, засновник компанії andEnd, автор бестселера "Ends" (Лондон) проведе майстер-клас «The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта».

Майстер-клас «Корпоративний ЗОЖ: як зміцнити здоров’я компанії» проведе Філіп Гузенюк, автор проекту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург).

Повна програма Українського маркетинг-форуму 2020 доступна за посиланням.

В інтерактивному просторі 13-го УМФ кожен учасник безпосередньо візьме участь в обміні знаннями, ідеями та емоціями. Два активних дні, три ефірних потоки, 13 секцій, більше 80 яскравих спікерів, спілкування у професійній маркетинг-спільноті, розіграші, квести, майстер-класи, спеціальні “кабінети” і гучна вечірка live у віртуальній реальності ZMeet. Для технічного забезпечення події залучені телевізійні режисери, гейміфікатори, творці платформ і технічні фахівці.

Перше маркетингове онлайн-шоу відбудеться 3–4 червня 2020 . Придбані квитки конвертуються у VIP-квитки нового шоу, на сайті форуму триває продаж квитків.

Раніше редакція ONLINE.UA розповідала про переваги форуму у форматі онлайн-шоу. Організатори працюють із спеціальними технологіями, і відзначають, що якість спілкування у даному форматі може виявитися кращою, ніж в офлайновому, а створені зв’язки — глибшими. Адже особистий контакт збережеться і буде навіть тривалішим і тіснішим

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?