Скільки цивілізацій існує в нашій галактиці - відповідь вчених приголомшила світ

Вчені щоденно шокують світ неочікуваними та часто шокуючими відкриттями, проте чимало запитань, які найбільше хвилюють простих людей, все одно залишаються без відповіді. Так, британські астрофізики з Ноттінгемського університету спробували нарешті зрозуміти, скільки цивілізацій насправді проживає в нашій галактиці. Вони провели розрахунки та дійшли неочікуваного висновку - за словами науковців, Чумацький Шлях населяє десятки розумних цивілізацій. Про це інформує ONLINE.UA з посиланням на видання The Astrophysical Journal.

Під час свого дослідження вчені використовували принцип Коперника, назвавши метод розрахунку астробіологічною коперніканською межею. Науковці розглядали припущення, що на інших планетах життя зародилося і розвивалося приблизно так само, як і на Землі.

"У підрахунках вони ввели обмеження за часом і умовами. Так, передбачається, що для формування розумних форм життя необхідно близько 4,5-5 мільярдів років, а сформуватися воно може на планетах поблизу багатих металами зірок", - йдеться в повідомленні.

Згідно з останніми даними, наразі в нашій галактиці може існувати близько 36 активних розумних цивілізацій. При цьому, відстань до них становить приблизно 17 тис світлових років. За словами вчених, це робить неможливим зв'язок людей з ними.

Користувачі мережі вже активно коментують цю приголомшливу новину.

"Скільки?! 36?! Ого! Я знав, що ми не одні; думаю, живуть своїм життям і нами навіть не цікавляться; цікава інформація, але мені здається, що розумних цивілізацій набагато більше; думаю, що вони спостерігають за нами, ба більше - активно беруть участь в нашому політичному та культурному житті; хотілося б поспілкуватися з іншими цивілізаціями - вірю, що скоро ми зможемо це зробити", - коментують новину в мережі.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що вчені із різних куточків планети неочікувано для всіх почали стверджувати, що з космосу періодично надходять яскраві імпульси - цікаві подробиці можна знайти в нашому матеріалі.