Коронавірус мутував: вчені пояснили, до чого потрібно готуватися

Коронавірус мутував: вчені пояснили, до чого потрібно готуватися

Попри те що вже чимало країн заявили про перемогу над коронавірусом, COVID-19 нікуди не зник і навіть встиг мутувати. Цю інформацію нещодавно офіційно підтвердили вчені з американського Інституту імунології Ла-Хоя - науковцям вдалося виявити нову форму збудника коронавірусу, який мігрував до США з Європи. Нову версію інфекційного збудника SARS-CoV-2 назвали G614. Що важливо розуміти, попередня версія SARS-CoV-2 називається D614. Однак молодша його варіація під назвою G614 стала значно поширенішою. Дослідження вперше було оприлюднене в журналі Cell, передає ONLINE.UA.

Вчені лише зараз дійшли висновку, що G614 став поширюватися в середині січня. Наприкінці лютого поширення обох вірусів було на однаковому рівні, але вже травні мутований інфекційний збудник почали виявляти майже у 90% хворих.

"Зміни стали помітними в амінокислотах шипів вірусу, завдяки яким інфекція проникає в клітинну мембрану. G614 має одну суттєву перевагу над своїм старшим братом D614. У мутованого збудника вірусне навантаження верхніх дихальних шляхів значно вище, внаслідок чого небезпека інфікування людини зростає у 9 разів. Через те, що передається значно легше, нова версія коронавірусу стала домінантною. Попри це, суттєвих симптоматичних відмінностей нова версія не має", - йдеться в повідомленні.

Варто звернути увагу на те, що науковці також порівняли стійкість обох варіантів вірусу до антитіл та дійшли висновку, що G614, як і його попередник, теж вправно лікується сироваткою з крові людей, які подолали хворобу.

Як відомо, саме Китай став першою країною, яка зіткнулася з епідемією коронавірусу COVID-19. Однак нещодавно офіційний Пекін почав стверджувати, що інфекція почала поширюватися не з КНР.

"Епідемія. Дійсно спалах (був) у Китаї. Але ми не можемо сказати, що початкове джерело цього коронавірусу в Китаї. Ми просто раніше всіх виявили, ухвалювали такі заходи (проти поширення інфекції)", — заявив один із китайських дипломатів.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що німецькі вчені назвали  продукт, який знижує імунітет  при боротьбі з бактеріальною інфекцією.