Стрічка новин

Вчені назвали аналіз, який може свідчити про коротку тривалість життя

Наука та медицина | Читать новость на русском
Вчені назвали аналіз, який може свідчити про коротку тривалість життя Фото з відкритих джерел

Науковці з Гарвардської медичної школи продовжують шокувати світ доволі неочікуваними відкриттями. Цього разу вчені виступили з новою гучною заявою — вони наголосили, що існує ознака, яка свідчить, що людське життя буде відносно коротким, – це підвищений вміст заліза в крові. Варто звернути увагу на те, що залізо є одним з найважливіших мінералів для підтримки життя: воно використовується тілом для виробництва червоних кров’яних клітин, які переносять кисень. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на видання Medicalxpress.

Експерти наголошують, що для здорового функціонування організму важливий баланс цієї природної речовини – занадто низький рівень заліза загрожує порушеннями роботи імунної системи, надлишок може викликати печінкову недостатність. Новий дослідницький проєкт, в якому проаналізували дані декількох масштабних досліджень, дозволив вченим назвати підвищений вміст заліза одним з ознак коротшого людського життя.

"Люди, які мають генетичну схильність до підвищеного рівня заліза в організмі, в середньому живуть набагато менше", — підкреслюють вчені.

Саме тому науковці закликають людей не вживати добавок, які містять залізо, без призначення лікаря.

Варто зазначити, що нещодавно вчені розповіли, що додавання в раціон гречки сприяє уповільненню процесів старіння і підвищує стресостійкість організму. Науковці зазначають, що гречка підвищує рівень білка SIRT1, який захищає клітини організму і збільшує тривалість життя. Що важливо розуміти, білок SIRT1 належить до сімейства сіртуїнів, які беруть участь в утворенні жирових клітин і метаболізмі глюкози. Підвищення рівня SIRT1 уповільнює старіння і підвищує стресостійкість організму.

Як повідомляв ONLINE.UA, тривалість життя може бути пов’язана з м’язовою силою — до такого висновку прийшли бразильські вчені.
Джерело: ONLINE.UA