Археологи приголомшили новою знахідкою - що цікаво знати

Археологи приголомшили новою знахідкою - що цікаво знати

Археологи заявили, що руїни кам'яних споруд, які знаходяться на території Саудівської Аравії, можуть бути найдавнішими в історії людства. Їх вік становить близько 7 тисяч років. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Live Science.

За оприлюдненими даними, науковці знайшли залишки стародавньої будови ще під час досліджень у 2017 році. Об'єкт знаходиться на півдні пустелі Великий Нефуд, на полях лави вулканів.

Представники німецького інституту Макса Планка встановили нещодавно вік пам'ятки. Саме з їх досліджень з'явився висновок про найдавнішу споруду, створену рукою людини, про яку відомо.

Вчені подарували архітектурній пам'ятці назву "Мустатілс". З арабської це означає прямокутник. Вік її з'ясували завдяки деревному вугіллю, який виявили в одній з будівель.

Сама будова — це невеликі стіни з каменю, вони вхожі на польові ворота. Довжина їх коливається від 15 до понад 600 метрів. На окремих каменях знайшли візерунки, однак їх значення невідоме.

Також невідомим залишається призначення самого об'єкту. Дослідники припустили, що в голоценовій епосі наші пращури могли проводити там свої ритуали. Водночас "мустатілс" могли використовувати з більшим прагматизмом — для захисту пасовищ і території.

"10 тисяч — 6 тисяч років тому на Аравійському півострові був останній період "Зеленої Аравії", коли збільшення кількості опадів сформувало цей у цілому посушливий регіон", - додали вчені.

Як повідомляв ONLINE.UA, вчені вирішили розібратися, наскільки реальна реальність, люди і все, що їх оточує. Вони не виключають, що все, чим є люди, все, що вони знають, а також всі події, які відбуваються, не існує фізично насправді, а є дуже складна симуляція Всесвіту, який усвідомлено імітує власне існування.