Стрічка новин

Вчені з'ясували, як можна подолати стрес - деталі цікавого експерименту

Технології | Читать новость на русском
Вчені з'ясували, як можна подолати стрес - деталі цікавого експерименту Радість (фото — pixabay.com)

Команда вчених з’ясувала, яким чином фізичні навантаження можуть допомогти у боротьбі зі стресом. Експеримент проводився на лабораторних мишах. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на науковий журнал JNeurosci.

Експерти Медичної школи Університету Еморі намагалися зафіксувати нейробіологічні механізми, які пригнічувають стрес. Вони з’ясували, що миші стають спокійнішими після того, як набігаються в колесі — їхній організм виділяє під час фізичної активності нейропептид галанін, подібна особливість є також у людей.

Тритижневий експеримент провели на двох групах мишей — перша мала колесо для бігу, друга ні. Стан тварин вимірювали двічі — після стресової події та через 24 години.

Миші з колесом відзначилися спокійнішою поведінкою, під час фізичного навантаження їхній мозок виробляв нейропептид галанін, який допомагає організму в боротьбі проти тривожності, психічних розладів. Підвищену частку галаніну знайшли у так званій блакитній плямі, ця частина мозку відзначається зниженою кількістю речовини під час стресових ситуацій.

Також миші продемонстрували певну здатність до тренувань — фізична активність допомогла їм за три тижні стати більш стресостійкими.

Водночас науковці додали, ще залишається відкритим питання — чи буде виявлений механізм так само проявляти себе в людському організмі. Відомо, що фізичні навантаження дійсно допомагають в подоланні стресу, однак яким саме чином на нейробіологічному рівні — остаточно невідомо.

Як повідомляв ONLINE.UA, зайва вага у жінок до настання менопаузи захищає організм від виникнення раку молочної залози. До такого висновку прийшли американські вчені з університету Північної Кароліни. Подробиці — за посиланням.

Джерело: ONLINE.UA