Він може знищити ВІЛ - вчені заявили про новий науковий прорив

Він може знищити ВІЛ - вчені заявили про новий науковий прорив

Ні для кого не секрет, що ВІЛ вкрай складно викорінити з організму, адже під час "сплячки" він є недосяжним для лікарських препаратів. Однак науковцям нарешті вдалося знайти спосіб, як пробудити вірус та повністю його знищити. Зазначається, що американські вчені перебрали близько 30 тисяч різних варіантів та підібрали правильну молекулу-антибіотик. Вона допомагає пробудити інфекцію, після цього знищує її. Варто звернути увагу на те, що наразі існує антиретровірусна терапія, завдяки якій люди з ВІЛ можуть жити на повну, якщо щодня прийматимуть ліки, однак, якщо припинити прийом медикаментів, вірус знову повернеться. Про це інформує ONLINE.UA з посиланням на видання EurekAlert.

"ВІЛ може довгий час перебувати у сплячці, ховаючись усередині геному людини. Тож позбутися вірусу можна лише у тому випадку, якщо його розбудити та знищити до того, як у нього з'явиться шанс знову проникнути в клітини організму. Вчені з Університету Мічигану довго шукали спосіб знищити ВІЛ. Ще в 1998 році вони виявили, що вірус використовує білок Nef для того, аби сховатися від імунної системи", - йдеться в повідомленні.

Вченим довелося перевірити близько 30 тисяч молекул, які могли б пригнічувати дію цього білка. Старання не минули даремно, оскільки вони таки знайшли необхідний клас молекул-антибіотиків. Варто звернути увагу на те, що вони доволі розповсюджені в лабораторних експериментах, однак вважаються токсичними й небезпечними для організму. Проте група дослідників виявила, що одна з молекул цього класу (конканаміцин А) пригнічує Nef в набагато меншій концентрації, ніж інші. Тобто вона не становить загрозу організму людини через невелику дозу.

"На жаль, препарат поки що не готовий до клінічних випробувань. Необхідно провести значно більше досліджень і оптимізувати з'єднання. Але у вчених з'явилася надія, адже людство на крок наблизилося до можливості лікування ВІЛ", - пише видання.

Як повідомляв ONLINE.UA, вчені розповіли, чи впливають гени на тривалість життя людини.