Це не відмова двигуна - названа головна версія причини авіакатастрофи Ан-26
Категорія
Події
Дата публікації

Це не відмова двигуна - названа головна версія причини авіакатастрофи Ан-26

Це не відмова двигуна - названа головна версія причини авіакатастрофи Ан-26
Джерело:  online.ua

Під Харковом тривають пошуково-рятувальні роботи на місці авіакатастрофи військового літака Ан-26Ш. На місці трагедії вже працюють міністр внутрішніх справ Арсен Аваков, міністр оборони Андрій Таран, голова ДСНС України Микола Чечоткін, голова Харківської обласної державної адміністрації Олексій Кучер та інші посадові особи. На даний момент відомо, що рятувальники знайшли тіло ще одного загиблого при катастрофі Ан-26, пошуки ще двох людей тривають. Також знайдені бортові самописці Ан-26 - вони вціліли, але їх ще не зняли з розбитого літака. Останні подробиці про трагедію повідомив міністр оборони Андрій Таран, який уточнив, що літак Ан-26 розбився не через відмову двигуна, як повідомлялося раніше. Про це інформує ONLINE.UA з посиланням на пресслужбу Міноборони.

"Все йшло за планом, літак виконував тренувальні польоти для навчання курсантів. За штурвалом перебував пілот - інструктор, курсанти по черзі сідали в праве крісло поруч з ним для отримання навичок пілотування та управління літаком. Попередній аналіз показує, про те, що швидше за все літак зачепився крилом за землю. За попередньою оцінкою фахівців з льотної безпеки, відбулася відмова одного з датчиків в лівому двигуні повітряного судна. Тобто, відмовив не один двигун, а один з датчиків ", - повідомив Таран.

Міністр підкреслив, що командир корабля, майор Богдан Кишеня, мав наліт близько 800 годин - він сотні разів робив захід на посадку на рідний для нього аеродром.

"Видимість була ясною. Вітер мінімальний. Майор Богдан Кишеня сотні разів робив захід на посадку на рідний для нього аеродром. Через 8-9 хвилин командир корабля сказав диспетчеру, що готовий до посадки. Через хвилину-дві літак пропав з радарів, впав на землю і загорівся", - додав Таран.

Міністр додав також, що двигун літака мав в запасі більше п'яти тисяч льотних годин до чергового ремонту. Таран підтвердив, що літак був 1977 року виробництва, тобто йому 43 роки. Але він запевнив, що машина могла здійснювати польоти ще три роки без поновлення ресурсу. Таран пояснив, що протягом вчорашнього дня літак здійснив шість злетів і п'ять посадок, все йшло за планом.

"За планом літак повинен був зробити до 10 злетів і посадок по 15 хвилин кожна, починаючи з 18:30 і до 23 годин, відпрацьовуючи стандартну процедуру навчання. Після кожної посадки літак оглядався технічними фахівцями і злітав знову. Близько 20:38 (точний хронометраж буде опублікований) командир корабля повідомив диспетчеру про неполадки з лівим двигуна. Однак був в цілому спокійний і готувався робити посадку на одному двигуні, що передбачено технічними регламентами. Безумовно, сталася жахлива трагедія, причини будемо з'ясовувати. Остаточні висновки будуть зроблені після розшифровки бортових самописців", - підсумував Таран.

Нагадаємо, напередодні ввечері в Харківській області поблизу міста Чугуїв розбився військовий літак Ан-26 з курсантами та офіцерами Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба на борту. За останніми даними на 26 вересня, в результаті аварії загинули 23 людини, двом вдалося врятуватися - вони знаходяться у важкому стані, пошуки ще двох людей тривають.

Військовий літак Ан-26 ЗСУ військової частини А 4104 впав близько 20:45 за два кілометри від військового аеропорту Чугуєва, коли заходив на посадку. Після падіння повітряне судно загорілося. Глава Харківської облдержадміністрації Олексій Кучер уточнив, що пілот повідомляв диспетчеру про відмову лівого двигуна. Однак, за його словами, для досвідченого льотчика це не критична ситуація. Тому, що призвело до краху літака, поки не зрозуміло.

Як відомо, військово-транспортний літак Ан-26, який зазнав аварії в Чугуєві, був виготовлений 43 роки тому - до 1 жовтня йому повинні були продовжити термін експлуатації на два роки. Про це відомо з контракту, який командування Військово-повітряних сил України уклало з заводом Антонов влітку 2020 року. Згідно з контрактом, ДП Антонов має було провести роботи по збільшенню терміну служби дев'яти військових літаків. У їх числі був і літак Ан-26 (Ш) з бортовим номером 76 (заводський номер 56-08), випущений в 1977 році - той же бортовий номер згадується в повідомленні Командування ВПС України про катастрофу під Харковом.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що Зеленський миттєво відреагував на жахливу трагедію, яка сталася під Харковом. Він звернувся до всіх українців і пообіцяв провести термінове розслідування трагедії, в якій загинули 23 людини - всі вони були курсантами і офіцерами Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба. Свої співчуття керівництву України і громадянам країни висловили прем'єр-міністр Канади Джастін Трюдо, віце-президент ЄС і високий представник ЄС з питань зовнішньої політики і політики безпеки Жозеп Боррель, влада Молдови, Латвії, Туреччини, Швеції, Болгарії, Албанії та Польщі.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?