Навіщо скуповують старі автомобільні каталізатори
Категорія
Авто-мото
Дата публікації

Навіщо скуповують старі автомобільні каталізатори

Навіщо скуповують старі автомобільні каталізатори
Джерело:  online.ua

Середній термін служби каталітичного перетворювача дорівнює 150 000 км пробігу авто. Зношена деталь підлягає вилученню, заміні на новий або бюджетний аналог. У той самий час від продажу старого каталізатора можна отримати непогану компенсацію.

Чим обумовлена висока вартість зношеної деталі

Старий каталізатор – це не просто шматок металобрухту. Стільники нейтралізатора покриті тонким дорогоцінних металів платинової групи (платина, іридій, родій, паладій), які мають високу хімічну активність і відповідають за розпад шкідливих вихлопів на нешкідливі речовини. Саме наявністю частинок дорогоцінних металів і обумовлена цінність старої деталі.

Залежно від типу каталітичного нейтралізатора концентрація та склад металів платинової групи може суттєво відрізнятися, через що виходить і різниця у вартості деталей.

У домашніх умовах витягти начинку з каталізатора не вдасться. Для цього потрібне професійне дороге обладнання. З його допомогою вийде отримати максимально можливий обсяг часток дорогоцінних металів. Кількість цінних металів у складі деталі визначається за допомогою рентгенофлуоресцентного аналізу.

Таке обладнання є у компаній-скупників, які часто пропонують безкоштовно видалити старий каталізатор поставити на його місце пламегасник, а натомість просто забрати собі стару деталь.

Як формується ціна на б/в нейтралізатори

Важливо розуміти, що скупники формують вартість не лише відштовхуючись від власної вигоди та можливості отримання більшого прибутку. У цьому напрямі бізнесу діє всесвітнє правило - покупець повинен заплатити 75% вартості дорогоцінних металів, що утримується в старій деталі. Такий порядок завжди вигідний скупникам та автовласникам.

Кінцева вартість б/в каталізатора формується з урахуванням таких факторів:

  1. Об'єм двигуна. Чим більший об'єм двигуна, тим більша концентрація дорогоцінних металів у складі каталізатора.

  2. Відсутність механічних пошкоджень, вм'ятин на деталі. Пошкоджена деталь відразу падає в ціні, оскільки витягти з неї частка дорогоцінних металів стає проблемою.

  3. Зміст дорогоцінних металів та їх тип. Визначається спеціальним експрес-аналізом.

  4. Керамічний блок-носій чи металевий.

  5. Бренд виробника фільтру.

Виробники бюджетних іномарок часто використовують для покриття сотень золото, платину через що вартість такого каталізатора істотно падає.

Щоб старий каталізатор вдалося продати за гарною ціною, його потрібно вчасно витягти і не затягувати, поки він не почав кришитися. Деталі, які мають явні механічні пошкодження, відразу втрачають до половини вартості. Скупники часто дають за них ціну брухту, не більше.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?