Закрыть

Всі сервіси

Чернігівці звертаються до міського колл-центру через гарячу воду

Більше 115 тисяч звернень від чернігівців відпрацював міський контакт-центр у 2018 році.Гаряча лінія 0-800-50-93-50, на яку містяни мають змогу звертатися та отримувати оперативну допомогу та фахові консультації щодо роботи міських служб, працює у Чернігові вже понад 2 роки. Графік роботи — цілодобово, а телефонувати можна з мобільного (безкоштовно) та стаціонарного телефонів. Для зручності функціонує веб-портал із мапою звернень та інформацією про поточний стан планових та аварійних робіт у місті. Останнім часом чернігівці найчастіше зверталися до контакт-центру щодо проблем з гарячим водопостачанням, теплопостачанням, з питань прибирання прибудинкової і міської території, несправностей ліфтів у житлових будинках, а також щодо освітлення доріг і вулиць міста. У контакт центрі визнають, що, на жаль, із суб’єктивних причин є поодинокі випадки, коли звернення виконується пізніше, ніж зазначається в очікуваному терміні виконання заявки.Однак колектив контакт-центру постійно працює над покращанням надання послуг. Що стосується сфери ЖКГ, то контакт-центр охоплює сферу відповідальності комунальних ЖЕКів, всіх міських служб та установ.А також тих ОСББ...

Новини Чернігів

Всі новини
Новини інших ЗМІ
Загрузка...